Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Lite kort om måndagen......städning

Av Yvonne - 16 maj 2011 22:15

Jaa inför stundande party vi ska ha så finns det att göra puh...  men det är roligt.

Ikväll när jag kom hem från jobbet så blev det en promenad till Gummetorp och skogsvägen där.Vi gick in till fältet som ligger längst in (Lena vet)där körde vi lite snabba läggande och ställande.Han har tappat lite fart i läggandet och går något steg i ställandet men det beror nog mest på mig.Så nu backar vi till inlärning av momenten så kanske det blir roligare.

När vi kom hem så sov han hela kvällen.Jag tror han är lite trött sedan helgens bravader i Skillingaryd och sen har Roger haft med honom på en golfrunda 9hål på förmiddagen idag.

Jag städade gästrummet från golv till tak,,,,,,dvs tvättade mattan , putsade fönstret , torkade lister mm.Visst låter det roligt.

I morgon blir det fortsättning fast på kontoret   städhjälp önskas.

Nåja man vill ju extra fint när man ska ha nattgäster.

Vi hörs imorgon igen.

Ps: Lycka till igen Lena.Det kommer att gå bra det vet jag   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards