Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Examenfest och KM

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur.

HURRA för Malin.

Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig.

Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanför Taberg.Det var kul.God sallad och trevlig sällskap då kan det inte bli bättre.

Vi sov hemma hos Danne o Malin i deras nya lägenhet.Så fint ni har det.

I lördags hände inte så mycket.Vi slappade efter allt partajande¨.

I dag bar det av till Söderköpings bruksa för att titta på o köra KM.

Grattis till er alla.Det är så kul att komma ut på tävlingar med er.Ni är härliga.

I LK1 var vi 10 st och vi blev lottade att köra som nr8.

Resultatet:

Platsläggning:9  (han byte sida  några gånger.det måste jag träna mer på så han ligger alldeles still)

Tandvisnig: 10

Linförighet: 7,5  (Sitter sakta , långt fram)

Läggande: 9  (ngt sakta läggande)

Inkallning: 10

Ställande : 10 (fin framför , stannar utmärkt   

Apportering: 9  (nosar ,håller fint , lämnar fint)

Hopp över hinder: 8,5  (utmärkt hopp ,hoppar även på förare   

Helhetsintryck; 9,5  (bra förararbete , noggrann)

Summa : 180,5

Jag tyckte inte det kändes 100:a. Jag tyckte han var lite seg och okoncentrerad.

Vi blev klubbmästare i 1:an.Det är sååå kul.

Min prins är så duktig och härlig.Han älskar att jobba o träna.Nu svävar vi ett tag till.

Nu ska vi alla hålla tummar o tår för vår fröken i helgen.Vi får väl rapport hoppas jag.

Lycka tíll Ingela !


 
 
Lina

Lina

13 juni 2011 08:49

Vad duktiga ni är!! Grattis till er vinst:)
Stor kram frås oss

http://www.ebbaoalfred.se

Yvonne

13 juni 2011 08:51

Tack snälla.
Jag såg ditt sms och det är ju skönt.Man försöker nå alla halmstrå man bara kan.
Hoppas det håller i sig.
Kram

 
Ingen bild

Lorna

13 juni 2011 09:05

Ett jätte stort GRATTIS !!!!!! O du som sa att det inte kändes bra ;))))

Yvonne

13 juni 2011 13:21

Tack snälla.
Det gjorde ju inte det så därför är det extra roligt.
Grattis själv till en fin runda.
Kram

 
Sarah, Pippi o Wilda

Sarah, Pippi o Wilda

13 juni 2011 12:56

GRATTIS till KM vinsten :) <3 Nu är det bara att ladda om för klass 2 ;)
Kramar

http://flattar.wordpress.com

Yvonne

13 juni 2011 13:20

Tack!!
Ja precis så nu har vi att göra.
Kram

 
Ewa&Fannie&Wiktor

Ewa&Fannie&Wiktor

14 juni 2011 05:35

Ett stort grattis till KM-vinsten!

http://goldenhits.blogg.se

 
lena,millie,ebba

lena,millie,ebba

14 juni 2011 10:07

Stort GRATTIS !!! Jag sa ju att det såg fint ut !!! ;o) Jättebra jobbat, nu är det klass II som gäller. :D Gissar att ni snart är där med eran framfart!!!
Kram

http://www.goldentjejenmillie.se

Yvonne

14 juni 2011 10:31

Hej
Tack så jättemycket.
Ja nu är vi sugna och ska jobba på med 2:ans
moment.
Rutan o div andra saker har satt griller i huvet på mig så vi får väl se.
Kram

 
Ingela

Ingela

15 juni 2011 00:30

Jättestort grattis till er KM titel!!! Kram

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Av Yvonne - 7 juni 2011 22:15


Tänk vad svårt det är när en livskamrat ska bort.Vi vet att den dan kommer men ändå känns det sååå svårt. Det är ju vårt ansvar att se till att de inte lider.Det är inte lätt men ett måste. Om man haft en hund som alltid gjort allt för en och var...

Ovido - Quiz & Flashcards