Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Föreläsnig om hundens språk

Av Yvonne - 5 maj 2010 22:04

Ikväll har jag varit på föreläsning om hundens språk o signaler.Tänk vad mycket våra hundar försöker säga oss som inte vi förstår.

Det är kul o intressant att lära sig om det.

Här kommer lite bilder från helgen ochså.

  

   

Undrar vem som är herre i sitt hus   

   

   

  Ska vi käka upp varandra eller pussas frågar Ziggy sin kompis Bozz

Så här kan det se ut efter en Valborgsmässoafton......ajaj vilken huvudvärk   Kan det vara det grillade eller ?    

 
 
Elin

Elin

6 maj 2010 14:12

Hej! Hoppas allt är bra med dig oxå! Jag sålde honom igår :( Jag kände att jag inte hade tid till honom och det känndes då inte rätt att sätta honom i en ännu mindre lägenhet nu när jag flyttar. Så nu har har flyttat till en underbar familj som bor ute på landet. Så jag vet att han kommer att få det bra där ute! Men känns så klart tungt. Men man kan ju inte vara självisk när det kommer till djur.

Kram Elin

http://mynotesforyou.blogg.se

 
Ajax

Ajax

6 maj 2010 16:34

Oj brossan vad du är SNYGG :D

http://ajax.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

7 maj 2010 17:08

Hej kära du!

Ska tala om för sonen din att han ska gilla bebisar med en gång :) Nä då, han var super stolt när han höll Moa:P

Skönt att vi är samstämmiga när det gäller försäkringskassan :)

Ha en underbar helg!
Kram Malin

http://malletistallet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards