Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Herman har flyttat hem till oss !

Av Yvonne - 22 juni 2010 22:45

Tjenis

Nu har Herman flyttat in.Han flyttade från grannen Lena hem till oss.

Herman är en surdegskaka som man ska sköta om i 10 dagar tills man sen kan äta o smaska.

Han kommer troligtvis att invadera några av mina vänners hem om när han är flyttfärdig   

I kväll har Lena och jag varit nere på fältet och tränat.Vi körde en del kontakt.Det gick bra.

Ziggy var ganska fokuserad trots 2 tjejer intill sig.Det vart värre när Lena belönade med leksaker.Då tyckte Ziggy att han hade ensamrätt på dem.

Millies talade tydligt om för honom att backen med deras leksaker skulle han ge sjutton i men han är ju som ni vet i sin slyngelålder så retas och springa precis framför tyckte iallafall han var kul.

Nu till Midsommar ska vi åka till Ekön med husvagnen.Det ska bli så kul.

Det kommer nog att bli mycket träning i ny miljö och mycket störningar.

Jag vet inte om jag sagt det tidigare men i sept ska vi åka på Aussie läger i 4 dagar.Det ska bli så himla kul.

Nu är det dags att sova även om ljuset gör att man gärna stannar uppe men det är ju en arbetsdag imorgon igen.

Kram på er alla !


 
 
Malin

Malin

1 juli 2010 18:10

Ja massa bebis mys hela tiden. För min del har det smittat för länge sen :) Det är din son du ska ligga på...måste vinna på lotto först :)
Allt är bara bra med oss. Jag njuter av min ledighet i solen och Daniel jobbar :/ Men vi hinner med lite sol o bad o minisemestrar i alla fall.
Hörde att ni köpt Volvo istället för jeep look a like :P Vi rullar lite vi också :)
Hälsa o ha det bra.kram

TjenaOj vad mycket bebe det är nuförtiden.Tänk på att det kan smitta :)Hoppas allt är bra med er.Här på landet är det kanon trots invasion av mygg o knott.....jäkla parasiter.Kram

http://malletistallet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards