Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Vintern har kommit

Av Yvonne - 22 november 2010 21:30

Tjaa

Nu har vintern kommit till Gårdeby.Det är skönt tycker jag att snön kommer.Då ser man iallafall vart man går på kvällarna.  

Vad har hänt sen sist.

Jo vi har varit på en tripp med jobbet.Det var skitkul.Allt var så lyckat och alla var glada.Vi åkte en tur till Mariehamn med Cinderella.

Tack chefen för allt   Det var himla god mat ,trevligt sällskap , god dricka o mycket skratt.

Vi fick en skön stund i relaxen där vi kunde   snorkla .....nä fisk var det dåligt med men skönt var det.

Förra veckan var jag på kurs hos Ingela igen och det gick så bra.

Ziggy skötte sig o jag med   

Vi gick bla igenom rutan och hoppet i klass 2.Så nu har vi en del att träna på.

Vi får så bra verktyg att jobba med på kursen....Tack Ingela för det.

I helgen var Danne o Malin hos oss .Det är alltid kul när barnen är o hälsar på.

I söndags ringde Catja (instruktören från aussielägret) o jag blev så himla glad.

Hon är en underbar människa som jag önskar jag hade på närmre håll.

Jag blev så glad för hon har erbjudit sig att ha Ziggy när vi åker till Thailand i 3 veckor.Han kan inte få det bättre än där.

Med massor av bus , träning o mycket kärlek.Vår lille plutt....  

jAG ÄR SÅÅÅ GLAD FÖR ATT DU FINNS CATJA.....förresten Grattis till att du blivit fru Paulsson....

Nu är det nattinatti......

Ps; MH protokollet ligger på SKK Hunddata nu...:)




 
 
lena,millie,ebba

lena,millie,ebba

23 november 2010 18:30

Ja, nu blev det verkligen vinter !!!! Härligt säger vi ;o)
Toppen att det verkar lösa sig kanonbra för Ziggy när ni åker på semester !!!!
Ses på torsdag.......

http://www.goldentjejenmillie.se

Yvonne

24 november 2010 07:43

Ja det föll en sten kan man säga.Han kan inte få det bättre än hos Catja :)
Ja vi ses på torsdag om inte vädret gör att vi inte kan åka.....

 
Malin

Malin

24 november 2010 11:11

Ja jag har lagt ner bloggen men känner ibland att det skulle vara skoj o börja skriva igen men det märks.
Tack för en trevlig helg. Ska bjuda min grupp i skolan på bulle baket, blir nog succé.
Ta det lugnt i snöovädret :)

http://malletistallet.blogg.se

 
Ingen bild

catja

28 november 2010 02:13

Hej Yvonne och Ziggy! Nu är det verkligen vinter hos oss också.
Jag ser fram emot att du Ziggy kommer hem till oss i februari.:-)
Kram Stränga fröken Catja

 
julia

julia

29 november 2010 21:43

Åhh vad härligt det låter med en Thailandresa !
och roligt med träningen, och redan kommit till klass 2 ? :)

http://ajax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards