Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

EN SKÖN HELG

Av Yvonne - 30 januari 2011 21:45

I fredags blev som jag sa Let´s Dance.De är ju så duktiga.Jessica var kanon den här gången.

I lördags åkte Ziggy o jag till Sara , Pippi och Wilda.Tack Sara för en mysig förmiddag.Vi gick en skaplig promenad så hundarna fick busa.

Varför ska du alltid vara före mig Ingela   

När vi kom hem så gick vi och mötte Roger som varit o jobbat,Shit vad det blåste.Som tur var hade vi vinden i ryggen.Med ett segel hade det gått undan.

När vi kom hem så hade vi en mycket trött vovvsing.Han sov hela kvällen.

Idag söndag så packade vi ryggsäcken med fika o pimpelspö och gick ner till sjön.

  

Det blev en kanondag.Inte så mycket fisk men ändå en skön dag i solen.Jag tränade Ziggy en del på bla kontakt.Det gick så bra.Vi tränade på att hålla position vid sidan och att inte hamna för långt fram.

Det går bättre o bättre.Vi har en bit kvar men det är bara att fortsätta träna.

Christian kom på skidor med sina två draghundar   

Bc * Wilmer o Rex.Det såg mysigt ut.

Ikväll har vi varit i stan o käkat pizza och varit på bio *The tourist *

Den var sådär.Men det är ändå mysigt att gå på bio.Man gör det alldeles för sällan.

När vi kom hem blev det solsidan.Det är ju så underbara   

Nu är det snart dags att krypa till kojs för imorgon är det ju måndag igen   

Jaja för varje dag kommer vi närmare vår resa.Nu är det bara 11 arbetsdagar kvar.

Vi hörs i veckan.....


 
 
Ingela

Ingela

1 februari 2011 00:02

Haha Ja du Yvonne!!! Vilken mysig bild av fina Ziggy!
Dt är klart det går bra. Ni kan mer än vad du tror, du ska inte oroa dig!!! Kram

http://www.ostanvindens.se

 
Sarah, Pippi o Wilda

Sarah, Pippi o Wilda

4 februari 2011 22:38

Tack för en underbar förmiddag :) Det var två hundar här hemma som var ganska trötta när ni åkt ;)
Kram

http://flattar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards