Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkte jag skulle träna med Ziggy.Men vad tror ni jag glömmer ,jo allal träningsgrejer och allt Ziggy-godis ligger i bilen.

Vi fick gå en promenad o sen hamnade jag framför den här dumburken.

Solen börjar komma fram så det går ingen nöd på oss.

I morgon åker vi vidare.Vi vet inte vart men vi ska iallafall till Växjö över midsommar.

Vi ska fira med Katja o Mattias o deras 3 dogs.

Det ska bli så himla kul.

Vi fick ett ryck igår o började diskuttera om vi skulle skaffa en kompis till Ziggy.

hans halvsyster är kvar hos uppfödaren men det funkar inte på jobbet med två hundar :(

Så här ser hon ut

Visst är hon underbar.Hon ser ut som en dröm o heter Dream.

Nåja det är inget att göra åt.

Nu får ni ha en glad midsommar om vi inte hörs innan!


Ovido - Quiz & Flashcards