Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Yvonne - 12 januari 2010 19:04

I dag när jag kom hem från jobbet så blev det ingen vanlig promenad utan vi i tre gänget (jag , Maria o Susanne o alla hundarna)gick iväg till planen uppe vid kyrkan o tränade istället.

Vi tränade kontakt , vi mötte varandra o tränade fortfarande kontakt.Vi körde även lite inkallningar.Ziggy var så duktig idag.Han gillade nog belöningen idag.Jag tog med en boll så vi kampade istället för godis.Vi tränade även en platsläggning.

Ziggy var så fokuserad.Bella o Ozzy var oxå jätteduktiga.

Nu blir det att ta hand om lite tvätt och sedan kanske en kopp kaffe när jag tittar på Mästarnas Mästare.Roger är i stan o kastar pil.

  

En bild på Ziggy o Bella.Tyvärr har jag ingen bild på Ozzy men det kommer.

   Här har vi lilla Lollo njutande i höstas vid sjön Hövern.   Här sitter Elin o njuter lika mycket :)

Marcus ska nog bli granförsäljare när han är klar med vad han vill.  

Ovido - Quiz & Flashcards