Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Yvonne - 20 januari 2010 21:15

  Nu är det ett tag sedan jag skrev något här.Det har inte hänt så mycket.

Livet består mest av jobb och sova.

I vilket fall så kommer det ett gäng till mig ikväll på party med Alpnäring.Det ska bli kul.

På promenaderna tränar vi mycket att gå i koppel utan att dra.Ibland funkar det bra o ibland inte alls.Vi kör llite skvaller träning oxå när det gäller jakt av vilt.

Jag tror det är en bra grej bara man har tålamod.O det har man ju inte alltid.

Jag köpte en bok för ett tag sedan den heter Kontaktkontrakt av Eva Bodfäldt.

Jag kan verkligen rekommendera den.Det står bla en hel del om skvallerträning.

Nu längtar jag efter våren så man kan träna lite mer sök i skogen.

Det är inte så smidigt i skogen med all snö även om Ziggy tycker att det är skitkul.

Vi hörs i helgen igen.....



Ovido - Quiz & Flashcards