Alla inlägg den 14 december 2010

Av Yvonne - 14 december 2010 21:00

Tjaabaa.

Nu är jag här igen.Visst är det fantastiskt.Det är en del av mina vänner som tycker jag bloggar lite för sällan men tyvärr så är det ju dagar då inget speciellt händer.

Idag har jobbet flytet på som vanligt.När jag kom hem var middagen serverad (jag är bortskämd)

Ugnstekt gös med svamp/vitlök o grädde..vad sägs om det   så nu är man mätt o go.

Efter maten tog Roger med Ziggy på en promenad för jag skulle ta en sväng med dammsugaren.Tänk att den aldrig strejkar.

Haha jo idag för precis när jag börjar dammsuga så gick strömmen.Nu har ju vi en fördel eftersom vi går på samma som våra hyresvärdar som har kossor som inte gillar mörker   

Så efter en kort stund kom strömmen tillbaka så då var det bara att ta tag i dammråttorna.

Sedan blev det lite paketinslagning......tills imorgonl.

Då är det dags för julfesten med hundgänget.Det ska bli så himla kul.

Tack snälla Lena som hämtar Ziggy på jobbet o tar ut honom en sväng annars hade inte jag kunnat hänga med.

Nåja det blev inte så långt med däremot kort.....  

Ha nu en bra kväll.....

Ovido - Quiz & Flashcards