Alla inlägg den 28 december 2010

Av Yvonne - 28 december 2010 17:15

Nu har vi firat jul o det var så mysigt.Det är så kul att ha barnen hemma.På julafton var det lugnt o fridfullt.Roger jobbade fm så jag gick en långpromenad med Ziggy och sen var det att softa.

På juldagen kom barnen och vi körde ett julklappsrace.Det var kul.

Det blir ju lite hysteriskt eftersom alla till slut vill ha samma paket.Då flyger f...n i en   

Till nyår bär det av till Jönköping och Eva o Anders.Det ska bli kul.Det kommer säkert att bli många skratt för vi har alltid så kul när vi träffas.Ziggy kommer säkert att gilla det oxå eftersom de har en schäfer/rottis som heter Bozz.

Grannen har två aussie tikar så där ska han säkert flörta.

Vi ska fira Malin oxå som fyller år (Daniels sambo)

Jag måste nog söka läkare för att för tillfället så snurrar jorden för mig.

Det är obehagligt när allt snurrar när man lägger sig och när man böjer sig ner.

Men det finns nog en förklaring till det oxå.

Om 1½ månad åker vi......Thailand here we come.

Det ska bli så skönt att bara koppla av.

Om vi inte hörs innan så får ni alla ha:

*ETT GOTT SLUT O ETT GOTT NYTT ÅR*

 

Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards