Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Yvonne - 28 mars 2011 20:22

Hej

Här kommer vårt resultat från träningstävlingen söndag 27 april.


Platsläggning:9 poäng

Rullar (rullar över till att lägga sig på skinkan)


Tandvisning: 10 poäng


Linförighet: 8 poäng

Bra start,pendlar,släpper innan höger halt,fin sträcka,långt fram vänster halt,fin helt om,studs,fint avslut.


Läggande: 7,5 poäng

Långt fram framföring,ljud,fint läggande,nosar,fint avslut


Inkallning: 9 poäng

Vrider sig,fint


Ställande: 7 poäng

Släpper start ,något långt fram,stannar till något före men fortsätter,fint stå,tramp återgång


Apportering: 8,5 poäng

Rullar ut


Hopp över hinder: 10 poäng


Helhetsintryck: 9 poäng

Tittig,bra förarjobb


Totalpoäng: 169,5


Det här är jag mycket nöjd med.Han var ju övertänd så att han överhuvudtaget klarade att göra alla moment känns bra.

Jag gjorde inte som jag planerat när jag kom dit.Den 10 april är det skarpt läge i Valdemarsvik då ska vi vara på plats minst en timme innan samling och han ska få bekanta sig med platsen och även hinna checka av människor o hundar som är där.Då kanske han blir mindre tittig och nyfiken på allt som är runtomkring.

nu är det dags för en timme med Gynekologen i Askim.

Ha det nu gott så hörs vi !

Ps:Karro bara så du inte glömmer så fortsätter kampen :)


Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards