Alla inlägg den 16 september 2010

Av Yvonne - 16 september 2010 21:18

  Wilma och matte Susanne   Ziggy o jag   Doris o matte Inger   Rassel o matte Ingrid   Elis o matte Kristina   Doris med brorsan o husse ?   Mina två älsklingar...Ziggy o Roger....ni får gissa vem som är vem :)     Så här avslappnad är Ziggy på jobbet........därför han får så dålig lön   Hela lydnadsgänget från Aussielägret   Ziggy tycker så mycket om vår instruktör Katja så han kramar henne lite våldsamt   Platsläggnings träning på lägret   Katja den tappra tar sig fram efter att halkat på gräset...stackarn   Mer platsläggning....så duktiga   I väntans tider utanför akuten i Alingsås...Ziggys ser medlidande ut   men ok om jag sitter fint här så kanske jag får en godis           Ziggys brorsa Rossi så fin han är   min lille pudding         Oss bröder emellan         

Ovido - Quiz & Flashcards