Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Rolig promenad men inga kommentarer :(

Av Yvonne - 29 mars 2011 19:30

Idag har det varit jobb.Jag fick lite panik på morgonen.Köpt ny mobil o har inte lärt mig den än.Jag hade satt väckarklockan i den men den ringde inte så det vart stressigt på morgonen.Ziggy fick inte så lång promenad o eftersom han skulle med till jobbet vart det galet.

Nu har vi gått en promenad på två timmar.Vi hade så roligt.Vi lekte och körde lite uppletande.Vi har fått backa i den träningen eftersom han letar o hittar en sak o släpper den och sen letar vidare.Det kan ju finnas fler saker.

Nu kör jag så att jag bara lägger ut en grej och när han hittar den så måste jag bli jätteglad så han kommer in med den.Det gjorde han ikväll.

Vi körde en del ställande och läggande under gång och det kan han bra.

Vi fortsätter tragla på position i fotgående oxå.

Imorgon är det dags för kurs igen.Oj vad roligt.Hoppas det blir lite varmare så man slipper frysa ihjäl.

Till helgen ska det bli runt 15+ grader .Såååå skönt.Kanske snart dags för första doppet   Nä skojar bara.Vi är ju vana vid typ 28-30 gr i vattnet sen Thailand så det får nog dröja.

Nu ska jag kolla på *Huset fullt av hundar* Visst är det sjukt att ta in 6 hundar i huset på en gång.Dessutom verkar de som tar ut hundarna inte funderat på vilken typ av hund som fungerar för just den familjen.

Jag saknar kommentarer på bloggen.Det är så sjukt kul när någon skriver.

Men det kanske inte är någon som läser.   

Kram så hörs vi    

 
 
Ingen bild

Dizzy!

30 mars 2011 11:56

Favoritsonen får väl kommentera då! :D

Ziggy tycker om mig;)

Yvonne

30 mars 2011 13:01

En av favoritsönerna :)
Vad kul att du fick jobba lite extra idag.Det är bra för pengar går ju alltid åt.
Nu är det bara en månad kvar tills du får din lgh.Det måste vara skönt.Men det är skönt att du har syrran o bo hos.
Massor med kramar från favoritmamma

 
Malin

Malin

30 mars 2011 12:24

Hej svärmor!

Jag har gett upp bloggen för tillfället. Tycker det är roligare o följa andras :)
Fick mitt mess? Tack för de fina blommorna..så fina :)
Hoppas allt är bra.Kram

http://malinshuvudbryerier.blogg.se

Yvonne

30 mars 2011 12:59

Jo allt är bara bra.Jag ska på kurs med Ziggy bubben ikväll o det ska bli så kul.
Jag fick ditt sms men glömde svara.Vad bra att blommorna var fina.
Kram från mig

 
julia

julia

30 mars 2011 18:43

Vad roligt att det går så bra för er i träningen, så roligt o läsa hur det går för dom andra syskonen :)
Vi ska skära upp korven och bege oss på träning nu !

http://ajax.bloggplatsen.se

Yvonne

30 mars 2011 21:50

Ja visst är det roligt att höra hur det går för syskonen.
Tyvärr är de andra dåliga på att uppdatera.
Hoppas din träning går bra.vi har precis kommit hem från träning.idag fick vi köra linförighet med förbundna ögon.Det var roligt men svårt.
Kram

 
Ingela

Ingela

31 mars 2011 01:20

Jag läser för fullt!!! Kram

http://www.ostanvindens.se

Yvonne

31 mars 2011 08:01

Vad bra.Jag försöker skärpa till mig o blogga oftare.Visst är jag duktig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards