Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Yvonne - 11 maj 2011 22:15

Nu har vi varit på kurs igen.Jag är så glad att vi har träffat så många härliga entusiastiska vänner.Tack för allt stöd o support.

Ikväll körde vi några moment o länkade ihop dom och sen punkteringstränade (som Ingela säger   )vi.

Det var jättekul.Ziggy är mycket mer fokuserad på mig och var duktig.Det är mycket som vi måste gå in o träna mer på.Ikväll la han sig inte på läggande under gång.

Jag vet att jag glömmer o backa ibland i träningen o träna mer som man gjorde i början vid inlärningen av momenten.Med mycket lek o beröm.Det är så lätt att träna för tävlingsmässigt.

Nu ska ju vi köra en LK1 på Attila BK på söndag.Det ska bli kul att träffa de gamla vännerna.

Jag får hoppas att han gör alla momenten.Jag har fått många tips av Ingela så jag hinner kanske träna en del innan söndag.

Men jag är så glad för att han fokuserar mer på mig än allt annat.Ibland kan han inte låta bli de andras leksaker o apportbockar men vad fasen allt går ju inte träna in på en vecka.Så jag får ge mig till tåls o fortsätta så ska det säkert bli bra.

Kram till er alla o håll tummarna är ni snälla.

Ovido - Quiz & Flashcards