Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Yvonne - 25 maj 2011 20:57

Hej alla glada

Nu har jag tagit mig lite tid att lägga in poängen från tävlingen i Tranås.


Platsläggning:10

Tandvisning:10

Linförighet:7 (Släpper , sitter ej vid halt , studsar , långt fram

Läggande: 9 (Dk)

Inkallning:9 (Slarvigt avslut)

Ställande:9 (Dk)

Apportering:8 (Tuggar)

Hopp:9 (Studs , slarvigt avslut)

Helhetsintryck 10 (Pigg o trevlig , bra samarbete)


DK på två moment.Hm jag vet inte vad jag gjorde.Får väl fundera på det.

Jag är så nöjd för det smällde lite från sortergården men han klarade det.

det kanske går att få honom skottfast.

Nu ska vi träna in tvåan så kanske vi kan starta i höst.Vi får väl se.

Ikväll har vi förberett lite mat till lördag.Imorgon blir det städning här hemma o på fredag blir det full fräs.

Jag hör av mig så fort jag kan.

Tjingeling

     

Ovido - Quiz & Flashcards