Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Roliga nyheter

Av Yvonne - 6 september 2010 21:45

Hej alla !

Nu är Ziggy röntgad och resultatet blev friröntgad   

Det känns så skönt att vi kan hoppa o skutta utan att fundera.

I helgen var vi ju på läger och det var så himla kul.Vi lärde oss massor och fick lära känna så mycket trevliga människor.Det är synd att de bor så långt bort.

Instruktören Katja var helt fantastisk.

Nu ska vi köra på med inlärning av Rutan / inkallning med ställande / + en massa annat.

Tisdag kväll ska vi börja en tävlingslydnadskurs vilket oxå ska bli så kul.

På lördag ska vi göra MH   hoppas det går bra.

Jag kommer att skriva mer om lägret och lägga in bilder men har just nu lite dåligt med tid.

Jag ska bort med jobbet onsd-torsd så det får bli ev på sönd.


Ha det så länge !

 
 
Anki,Vilda

Anki,Vilda

7 september 2010 19:54

Tack för senast. Supertrevligt hade vi. Väntar med spänning på filmen på mitt fria följ. Hoppas vi ses igen. Om inte annat kanske snyggingen får en förfrågan när han blir äldre. Kram Anki och Vilda

http://www.arelidsaussie.se

 
julia

julia

7 september 2010 22:09

GRATTIS GRATTIS, vad härligt med frirönkade höfter ! vi ska också boka tid när vi kommer hem igen, så hoppas det går lika bra för Ajax också :)
och vi är nyfikna på och läsa och se bilder om lägret :)
kram

http://ajax.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

7 september 2010 23:36

Riktigt roligt att träffas! Jag bara älskade Ziggys livsglädje!!!

http://difloydsfiesta.com

 
Anki,Vilda

Anki,Vilda

8 september 2010 19:38

oops. Glömde gratta. Grattis till bra römntgenresultat. Kram Anki

http://www.arelidsaussie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards