Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Yvonne - 6 februari 2010 15:19

  Igår gick vi en promenad i stan.Det var kul tyckte Ziggy.Gud så mycket konstiga saker det finns där.....cyklar , pulkor , andra hundar o så dessa små människorna som skriker o härjar.Matte kallar dem barn.jag tycker de är lite otäcka så därför har matte sagt att vi ska gå upp till skolan o dagis i vår och bara sitta utanför o titta på dem.Tycker ni det verkar kul....det tycker inte jag.

Brorsan (Rossi) har skrivit i vår gästbok.Det är kul.Framförallt är det kul o se hur det går för honom.

I morse gick vi gropen (en runda här ute på landet)då kom det 4 hästar med ryttarinnor på.Shit vad kul.Jag fick ett ryck o sprang efter dom ,vilket inte var populärt hos matte men jag kom tillbaka ganska snart.

Nu är husse på jobbet (trist) så matte o jag har varit utanför tomten och tränat en del spår , uppletande och snabba läggande.

Idag är det ju lite töväder o då blir Ziggy ful med små snöbollar i byxorna bak o under magen.De går ganska bra att få bort med en kam.Ziggy är faktiskt jätteduktig när man ska ta bort dem.

Ikväll blir det slöa framför dumburken.

Ha en bra kväll.....

Ovido - Quiz & Flashcards