Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Yvonne - 16 februari 2010 21:19

Idag har Ziggy varit med mig på jobbet hela dagen.Han är så duktig.Ligger tyst o stilla o väntar tills jag säger åt honom att vi ska gå ut.Utom ibland när chefen Fredrik kommer o busar.....då blir han lite skogstokig.    

Men nu får han vara hemma med husse några dagar det är skönt.

När vi kom hem åt vi mat allihopa sen gick vi en sväng med Susanne o Ozzy.

Det var kul.Mycket bus blev det.

Ikväll har vi tränat på snabba läggande hemma i hallen.Det går bra när vi har boll och godis.Då är motivationen stor.Han formligen kastar sig ner.

Vad kul det är att så många Ziggys syskon har börjat blogga.Nu kan vi följa varandra o se hur det går för alla de små liven.

Nu är det snart dags att natta oss.Ziggy sover nog redan.

Sov gott alla så hörs vi imorgon.

Jag kan inte låta bli att lägga med någon bild på plutten som bebis.

Han är ju bara så underbar.

            


Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards