Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Yvonne - 23 februari 2010 19:33

Ikväll när jag kom hem var Ziggy och jag i skogen o tränade lite snabba läggande.Han är ganska duktig på det nu.

Ikväll blir det lugnt annars.

Jag har gått igenom lite bilder både från nu i vinter och i somras.Här kommer lite blandade bilder på Ziggy och vår lille prins Leo som tyvärr inte finns hos oss längre.

  Visst var jag vacker.Le ovar en under Tollare.han gjorde allt för att vara till lags.Han var den perfekta hunden.Han var rolig , snäll och framförallt väldigt stabil o trygg.   Detta var Leos absoluta favorit aktivitet.Bada kunde han göra hur mycket som helst.         Visst är jag duktig nästan lika duktig som Leo.Han har sin på näsan men det klarar inte jag för den bara trillar av.Jag får väl träna lite mer.   Hallelå säg det förlösande order någongång *varsågod*   3 små godingar.Systerdotterns grabbar.Otto o Emil.   Mysigt o ligga o kela i skuggan.   Leo in action........bus     Jag kan oxå.......jag hör nog bra nu när öronen står rakt upp   Ska vi ????     Blåbär är gott

  För att inte tala om hallon.....   MUMS     Så här kan det se i svampskogen.Visseligen bara mossa här men vi letar på.       

Så nu har ni fått lite vackert o gulligt att titta på.Mer kommer i morgon eller övermorgon.


Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards