Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Yvonne - 11 februari 2010 18:22

Idag efter jobbet var vi på Maxi o handlade.Vad svårt det är att hitta på maträtter.Man kör gärna med det gamla vanliga.

Idag blir det enkelt eftersom vi kom hem ganska sent.Det blir Buffalo Wings och vitlöksbröd.....mums.

Nu när jag sitter här så är Roger ute en runda med Ziggy.

Jag lyfte lite galet på jobbet idag så ryggen är öm därför fick jag vara hemma o vila.

Här är lite bilder från Roger o Ziggys promenad i morse.

 

Idag var det lite dimma men solen kom faktiskt fram ett tag.Även om man är lite trött på vintern så är det vackert.

    Kan ingen hjälpa mig med den här stora snöklumpen.....  om inte man kan bära den så kanske man kan puta iväg den med nosen...   Här är jag lite sur.....eller kanske tom stöddig   Och om ni alla tror att jag alltid är snäll så visar jag här att jag är faktiskt Gårdebys monster nr 1.....med andra ord livsfarlig  

Jag är ju oxå väldigt snygg o solskenet.

Nu är det att värma till brödet och kyckling vingarna för snart kommer de hem från promenaden. 

Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards