Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Yvonne - 9 februari 2010 19:43

Idag har det inte hänt så himla mycket.Ziggy o jag gick en promenad med Susanne och Ozzy.Det var skönt.Mörkret hade fallit så det var kolsvart i skogen men då sticker inte Zigg iväg på vilt iallafall.Han är nog lite mörkrädd den lille fulingen.

Nu har jag tagit tag i strykhögen.Finns det något tråkigare   

Vi har en skabbräv här ute som stryker omkring.Nu har en av Ziggys kompisar blivit smitad så nu får han i träffa henne på några dagar   

Jägarna här försöker skjuta den men den håller sig undan.Det skulle jag oxå göra.Vem vill bli   

Nu blir det mästarnas mästare...det är rätt kul faktiskt sen blir det snarklådan.

Förresten jag har lagt in någon ny länk oxå.

Ha det !!!

Lägger med en vinter bild oxå om ni skulle ha missat all snö...

     

Kunde inte låta bli att lägga in en bild på lilleman när han verkligen var liten.Lille gulleplutten.

    

Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards