Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Yvonne - 14 februari 2010 15:12

Jaha då var det dags att skriva om de senaste dagarna då.

Fredagen blev helt ok då husse fixade mat tills matte kom hem.

  

Tänk om man fått vara ensam en stund med de portionerna. Mums....

Blev en brottningsmatch med husse efter maten. Lätt som en pannkaka att slå honom.Ligger på rygg och kvider :-)  

Lördagsmorgonen var jag upp tidigt och väckte de slöfockarna,, typ sjutiden.   

Husse fick för sig att jag var pinknödig så han gick runt huset med mig.

Men jag stökade på så de fick ta sig ur sängen och fixa en tidig frukost.

Drog sedan ut på den långa turen "öna och fågelsången" låter som ett skämt men den är ca milen lång. Husse och matte var ganska sega efter det och de kollade reprisen av invigningen av något spektakel de kallar OS. Fick en sväng ihop med Ossie på eftermiddagen innan matte och husse drog på bio. De skulle kolla på FARSAN ? De var lite molokna efteråt så jag misstänker att det inte var så bra.

Söndag morgon var jag lite snällare och drog dem ur sängen 30 min senare än igår. De får ta det som en gest av dagens tema "Kärlekens dag".

Sedan drog vi på sjön och fiskade småspigg. Inte en aborre som gick att ta med sig hem... Jag tog tag i det hela men fick ge mig också då de stora busarna är svårflirtade under isen.  

 Husse skottade fram grillplatsen och eldade på en brasa så vi kunde grilla ett par korvar. Mums ...  

Vi ses och hörs    Med busiga hälsningar ZIGGY

Presentation


Här är jag som är huvudpersonen på den här sidan.
Jagär en Aussie.
Jag kommer från Solskenets Kennel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundkompisar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards