Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

SEMLE DAGEN IDAG....MMM GOTT

Av Yvonne - 16 februari 2010 21:19

Idag har Ziggy varit med mig på jobbet hela dagen.Han är så duktig.Ligger tyst o stilla o väntar tills jag säger åt honom att vi ska gå ut.Utom ibland när chefen Fredrik kommer o busar.....då blir han lite skogstokig.    

Men nu får han vara hemma med husse några dagar det är skönt.

När vi kom hem åt vi mat allihopa sen gick vi en sväng med Susanne o Ozzy.

Det var kul.Mycket bus blev det.

Ikväll har vi tränat på snabba läggande hemma i hallen.Det går bra när vi har boll och godis.Då är motivationen stor.Han formligen kastar sig ner.

Vad kul det är att så många Ziggys syskon har börjat blogga.Nu kan vi följa varandra o se hur det går för alla de små liven.

Nu är det snart dags att natta oss.Ziggy sover nog redan.

Sov gott alla så hörs vi imorgon.

Jag kan inte låta bli att lägga med någon bild på plutten som bebis.

Han är ju bara så underbar.

            


 
 
Maja

Maja

16 februari 2010 22:18

Hej! Haha störtskön bild på Ziggy när han grabbat tag i benet på den andra hunden! Vad roligt att kunna följa er andra här på bloggen och så roligt att det går så bra med Ziggy! Jag är också så nöjd med Nemi. Rolig och glad hund och med på allt! Det enda är att hon skäller ut andra hundar på avstånd, men om dom kommer nära vill hon gärna hälsa och leka. Jag försöker med skvallerträning för att jobba bort det. Tror att det blir bra med tiden!
Klart att du får länka till oss! Får jag länka till er? :)
Ha det så bra!
//Maja

http://www.majaonemi.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

17 februari 2010 00:06

Men titta va söt :-)

http://rockylokeelvizlizzie.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

18 februari 2010 10:45

Hej !
Ja, jag håller med dig. Han är helt underbar :)
Ha en bra dag
Maria & Rossi

http://rossi.bloggplatsen.se

 
Thina o hundarna

Thina o hundarna

19 februari 2010 09:01

Gud så söt han var när han var liten. Nu är han ju snygg o stora pojken. Hoppas allt är bra med er o trevlig helg.

http://www.hotnshamless.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 21 juli 2011 18:08

Plocka gullingar är vad jag o Ziggy gör denna tiden på året.Han tycker det är kul att springa o busa.Han förstår inte varför han måste lägga sig o vänta när matte plockar upp de fina kantarellerna. Annars då ? Jo jag har jour på jobbet i 3 veckor v...

Av Yvonne - 14 juli 2011 11:14


Nu var det längesen.Som någon sa:har du inte koden till bloggen    Hihi jo men det har varit så mycket annat. Jag har haft besök av en vän från Jönköping.Vi har haft så mysigt.Vi har varit på stan o gått o strosat.En kväll var vi på teater *delad...

Av Yvonne - 21 juni 2011 10:19

Nu är vi iväg med husvagnen i Oskarshamn.Vi jar hittat en fin camping som heter Gunnarsö .Det är en naturcamping.Den ligger alldeles intill havet.det är så vackert.Idag åkte Roger och spelade golf.O vad tänker jag med,inte huvudet iallafall.Jag tänkt...

Av Yvonne - 12 juni 2011 16:30

I helgen har vi varit i Jönköping för att fira Malin.Hon har tagit sin examen med bravur. HURRA för Malin. Lycka till med jobbet nu på måndag.Det kommer säkert gå bra och barnen kommer bara att älska dig. Festen hölls i Stugan vid Åsasjön utanf...

Av Yvonne - 8 juni 2011 22:30

Tjingeling Nu har jag varit på kurs igen hos Ingela Plingela. Det var skitkul. Vi fick först 10 minuter var där vi själva fick välja vilka moment vi ville ha hjälp med. Jag började med rutan.Han springer snabbt o ganska rakt ut , men måste fo...

Ovido - Quiz & Flashcards